Billeschou's Stenhuggeri A/S

Billeschou's
Stenhuggeri A/S
Lars Møller

Hos Billeschous Stenhuggerier i Vejle er it et uundværligt arbejdsredskab, der bare skal fungere – uden at medarbejderne behøver bekymre os eller bruge tid på driften.

Og det gør det. I hvert fald siden XPConsult leverede et komplet setup af servere, arbejdsstationer og netværk.
XPConsult fik frie hænder, for alt det gamle it hos Billeschou var forældet, nedslidt og fuld af lappeløsninger. Det betød, at medarbejderne brugte alt for meget tid på administrative rutiner.

Fulgte et godt råd

Uden den store erfaring med at vælge it leverandør, fulgte Billeschou et råd fra deres leverandør af Navision løsningen og kontaktede XPConsult. ”Og det har vi bestemt ikke fortrudt”, fortæller bogholder Lars Møller, der har haft kontakten til XPConsult, og som også er den i firmaet, der er mest afhængig af it til daglig.

Struktur og sikkerhed vigtigst

”Jeg lagde fra starten vægt på, at strukturen skulle være logisk og overskuelig” fortæller Lars Møller. Og den udfordring tog XPConsults konsulenter naturligvis konsekvensen af, og skabte et setup, hvor brugerne er hjulpet godt på vej af brugervenlighed, logisk sammenhæng mellem de enkelte enheder og hvor it sikkerhed naturligvis er i fokus.

Effektiv installation

Vi havde naturligvis forberedt os godt og lagt en ambitiøs, men også realistisk tidsplan for implementeringen. Og den fulgte vi. Og det gav points hos kunden. ”Jeg er meget imponeret over den professionalisme, XPConsults folk lagde for dagen, da vores nye it, skulle installeres her i Vejle”, fortæller Lars Møller. ”Selvfølgelig havde de sat mig i udsigt, at opgaven ville blive løst hurtigt. Men jeg havde faktisk forberedt mig på, at noget alligevel ville forsinke processen. Men det skete ikke, og alt fungerede efter planen".

Nu er der bedre tid til kunderne

Billeschous Stenhuggerier nyder at de ikke længere skal bruge unødvendig tid på at administrere. It løsningen fungerer logisk, og det sparer tid hver eneste dag. Og det er tid, der nu kan blive brugt til at være endnu mere for kunderne. Det har gjort arbejdsdagen mere effektiv og tilfredsstillende. Lars fremhæver serviceaftalen som prikken over i’et: ”Det er jo det bedste af det hele. For det sikrer jo, at vores it bliver ved med at køre optimalt – og ikke bare mens det er nyt”, slutter han.

IT serviceaftale fra xpconsult