BH International Momsagentur ApS

BH International
Momsagentur ApS
Leif Hansen

”Vi vil have høj sikkerhed”

Inden mødet med XPConsult i 2013 havde Leif Hansen indkøbt store servere og et SAN, som skulle give ham den it-sikkerhed han ønskede. BHI brugte mange penge på, at lave deres nye it-infrastruktur rigtigt fra starten, men de kom bare aldrig helt i mål. Selv om Leif Hansen ved meget om it og it-systemer, manglede han nogle kompetencer og nogen, som kunne guide ham til den helt rigtige løsning. ”Jeg havde brug for en sparringspartner, som kunne tage hånd om vores it” udtaler Leif Hansen.

Valget af it-samarbejdspartner faldt på XPConsult

Leif Hansen var frustreret over, at han ikke kunne få den hjælp han manglede, for at komme i mål med sin it-infrastruktur. Han kunne ikke finde dem, der kunne hjælpe ham. Derfor fulgte han et råd han fik af Direktør Flemming Astrup, fra Astrup Design i Varde, og kontaktede XPConsult. ”Hos XPConsult fandt jeg de kompetencer, jeg manglede og den hjælpende hånd jeg havde brug for” siger Leif Hansen.

Via XPConsult’s hjælp og sparring fik BHI en sikker it-løsning, som oven i købet har sparet ham en masse penge efterfølgende. Leif Hansen fortæller, at alt gik smertefrit og de nye server og systemer blev sat op og implementeret i løbet af to weekender, så BHI oplevede ingen nedetid i løbet af forløbet.
Det krævede god planlægning, og her kunne XPConsult levere de nødvendige erfaringer og know-how der hjalp BHI igennem processen. Før havde vi dagligt problemer med vores netværk og vores printere, det har vi ikke oplevet siden vi skiftede til XPConsult” siger Leif Hansen.

”Vi sparer penge og har mere tid”

”Vi er rigtig glade for XPectTM Plus serviceaftalen med XPConsult” fortæller Leif Hansen. ”Det betyder, at vi altid kan ringe og få hjælp hvis vi har brug for det. Men det betyder også, at vi er sikre på, at XPConsult holder øje med vores it, via deres it-overvågning af vores systemer, firewall og backup”. Alt dette får BHI til en fast pris hos XPConsult, og det betyder, at BHI har sparet rigtig mange penge på konsulentbistand og løsninger, som tidligere ikke fungerede optimalt.

Leif Hansen fortæller, at han har fået mere tid til at arbejde nu, hvor han ikke længere står for BHI’s it infrastruktur til dagligt. ”Vi ringer bare, så bliver der taget hånd om vores problemer” afslutter Leif, meget tilfreds.

IT serviceaftale fra xpconsult